thumbnail-image-5721293

Автострада розпочала основні робoти зі спорудження мосту Ямпіль-Косеуць, що сполучатиме Україну з Молдовою

Роботи на об’єкті будівництва ведуться у цілодобовому режимі. Вже пробурено та забетоновано 12 паль, які будуть фундаментом майбутніх опор мосту (на одну опору потрібно 15 паль). Буріння проводиться за допомогою спеціалізованого устаткування, яке може працювати з найскладнішими ґрунтами. Йдеться про дві новітні потужні бурові установки Bauer із глибиною буріння до 50 метрів.

Також на території будівництва завершено монтаж нещодавно придбаного власного заводу бетонних виробів Liebherr останньої модифікації, виробнича потужність якого сягає 113 м³ на годину. Завод задовольнятиме першочергові потреби в якісному бетоні на етапі ведення бурових робіт та надалі гарантуватиме безперебійну роботу на об’єкті упродовж всього року. Наразі проводяться пускові налагоджувальні роботи.

До робіт на об’єкті залучена Центральна лабораторія компанії. Інженери-лаборанти напередодні початку робіт спільно з незалежними спеціалізованими установами провели лабораторні випробування тестових паль, які пройшли успішно. Наразі спеціалісти контролюють якість усіх етапів будівництва.

Активно концентруємо на будівельному майданчику металеві конструкції та супутні матеріали. Так, виготовили вже понад 2500 тонн прогонових будов.

Повномасштабний комплекс будівельних робіт на об’єкті стартуватиме вже на початку весни із настанням сприятливих погодних умов. Розраховуємо, що у піковий період на проєкті буде задіяно близько 500 працівників та більше 100 одиниць спецтехніки. 

Завершити будівництво мосту плануємо за два роки, оскільки мали затримку з узгодженням точки примикання з молдовською стороною. Наразі у цьому питанні вже досягнуто згоди і у найближчій перспективі буде підписано відповідну міжурядову угоду.

Будівництво мосту відбуватиметься за принципом «design and build», який передбачає і розробку проєктної документації об’єкта, над якою працювала потужна команда проєктантів. Рішення передбачають найсучасніші методи та технології виконання робіт. Насамперед у частині спорудження майже 700-метрової естакади через Дністер.

Проєкт реалізовується в рамках програми “Велике Будівництво”.

Нагадаємо, що Ямпільський міст буде пролягати через річку Дністер, довжина споруди сягне 1409 метрів, а максимальна висота опор (їх буде двадцять чотири) – 50 метрів, це на десять метрів вище стандартного 12-поверхового будинку.

Довідково:

Мостовий перехід через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні буде важливим об’єктом в системі дорожньої мережі України. Реалізація даного проєкту дозволить створити автомобільний транспортний коридор, який стане найшвидшим маршрутом з центрального регіону України до країн Центральної та Південно-Східної Європи.

Також передбачено спорудження сучасного спільного пункту пропуску.

Група компаній «Автострада» у 2021 р. провела всі необхідні підготовчі роботи для початку основних робіт. Ми вирішили питання викупу приватних земельних ділянок, горішника, узгодили ще низку юридичних питань. Також підготували дві під’їзні дороги та відповідні будівельні майданчики.