КОМАНДА

У компанії працюють понад 5000 працівників, які є вузькопрофільними спеціалістами мостового, підземного та дорожнього будівництва

Досвід

Професіоналізм

Інноваційність

Ключові посади обіймають фахівці, які показали високу майстерність на складних проєктах по всій Україні: в будівництві розв’язок, мостових комплексів, злітних смуг, тунелів та автострад.

Наші працівники вивчають інноваційні підходи в інфраструктурному будівництві, обмінюються досвідом з іноземними партнерами. Це дає можливість виконувати роботи найвищої складності.

ВЛАДИСЛАВ СКАЛЬСЬКИЙ

ГОЛОВА РАДИ ДИРЕКТОРІВ

Понад 15 років успішного досвіду в топ-менеджменті глобальних компаній METRO Cash & Carry, KNESS Group (операційне управління, фінансовий контроль, реалізація нових проектів, впровадження концепції Field Force в B2B компанії, створення системи звітності (як KPI, так і P&L), відповідальність за залучення клієнтів для НСО). Протягом 5 років працював на керівних посадах у державному секторі. З 2016 по 2019 - заступником вінницького міського голови з питань економічного розвитку та інвестицій. З 2019 по 2020 очолював Вінницьку обласну державну адміністрацію, робота якої визнана однією з найефективніших відповідно до оцінок KPI у 2020. Закінчив факультет будівництва Вінницького державного технічного університету. Отримав ступінь MBA в Києво-Могилянській Бізнес Школі (KMBS). Вільно володіє англійською та польською мовами.

ВЛАДИСЛАВ ДЕМИДЕНКО

ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР

Досвід в дорожньо-будівельній галузі понад 15 років. Тривалий час займав керівні посади у сфері державного управління. Має велику експертність у реалізації масштабних будівельних проектів. Управляв проектами з капітального ремонту дороги міжнародного значення М-30, доріг державного значення Н-16, Н-08, реконструкції дамби через Дніпро - складного транспортного комплексу довжиною 13 км на автомобільній дорозі Н-16 (Черкаси), будівництвом лівобережної розв’язки Дарницького мосту, відновленням зруйнованого мосту через Десну в Чернігові, спорудженням одного з найдовших тимчасових мостів в Україні через річку Прут.

ЮРІЙ ЦИГАНОК

ЗАСТУПНИК ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА З ВИРОБНИЦТВА

30 років досвіду в будівельній галузі. Понад 20 років працював у топ-менеджменті глобальних мостобудівних компаній в Україні та за кордоном. З 2008 по 2014 - голова правління ПАТ “Мостобуд” - генпідрядника з будівництва великих та позакласових мостів, причалів на морі. Реалізував такі будівельні проекти, як спорудження Подільсько-Воскресенського мостового переходу (Київ), Запорізького мосту через Дніпро, Дарницького залізнично-автомобільного мосту (Київ), 8 об’єктів на автодорогах державного значення в рамках проекту ЄБРР та ін. Має успішні кейси управління масштабними проектами, впровадження строгих стандартів і забезпечення високої якості робіт.

ЮРІЙ ШУПІК

ДИРЕКТОР З МОСТОВОГО БУДІВНИЦТВА

Досвід роботи у сфері мостового будівництва понад 30 років. Тривалий час працював генеральним директором мостобудівельного підприємства “МОСТРОСТРОЙ”, яке реалізувало наймасштабніші об’єкти по всій країні. Керував проектами різної складності як в Україні, так і за кордоном. Брав участь у реалізації таких великих будівельних проектів, як Дарницький залізнично-автомобільний міст у Києві, Подільсько-Воскресенський мостовий перехід у Києві, автомобільний міст через Дніпро у Запоріжжі, міст через Дніпро у місті Кам’янське.

ОЛЕГ ГНАТЮК

ДИРЕКТОР З ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА

Досвід роботи в дорожньо-будівельній галузі – 25 років. Очолював проекти з капітального ремонту автошляхів міжнародного значення "Харків-Перещепине", "Київ-Харків", автомагістралі "Київ-Одеса". Брав участь у реалізації проектів з реконструкції злітно-посадкових смуг аеропорту “Київ” (Жуляни), який передбачав підвищення класу аеродрому. За період роботи в групі компаній Autostrada реалізував понад 300 масштабних будівельних проектів. Під його керівництвом компанія відбудувала понад 2000 км доріг.

АКІМ ХОХЛОВ

ДИРЕКТОР З ПРОМИСЛОВОГО ТА ПІДЗЕМНОГО БУДІВНИЦТВА

Понад 15 років досвіду в промисловому та підземному будівництві. Керував будівельними проектами в Україні та за кордоном. Має високу експертизу та досвід у реалізації найскладніших проектних рішень, зокрема, Дністровської ГАЕС, залізорудної шахти “Тернівська” (Кривий Ріг), Бортницької станції аерації (Київ). Управляв проектом зі спорудження гідроелектростанції “Зоті-ГЄС” (Грузія). Має 12 річний досвід будівництва київського метро, зокрема станцій: «Деміївська», «Голосіївська», «Васильківська», «Виставковий центр», «Іподром», «Теремки».

АНАТОЛІЙ ВАКАР

ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР ВИРОБНИЧОЇ КОМПАНІЇ

У дорожньо-будівельній сфері понад 40 років. З 1979 по 2010 рік працював у ВАТ "Південьзахідшляхбуд" - найбільшій будівельній компанії, яка збудувала ключові дорожні об’єкти країни, зокрема автомагістраль “Київ-Одеса”. Має великий досвід управління багатотисячним колективом та роботи на керівних посадах у сфері дорожнього будівництва. Під його керівництвом було збудовано ключові дорожні об’єкти групи компаній Autostrada. Зараз очолює виробничу компанію, яка обʼєднує понад 50 власних виробництв, що забезпечують повний виробничий цикл групи.

ЛЕОНІД РИБІЦЬКИЙ

ДИРЕКТОР ПРОЕКТНОГО ІНСТИТУТУ

Кандидат технічних наук (PhD), провідний інженер-проектувальник, має кваліфікаційний сертифікат СС3. Автор понад 100 окремих розділів проектів будівництва. Має 24 наукових публікації в спеціалізованих виданнях, розробив 7 нормативних документів. Брав участь у проектуванні понад 50 об’єктів різної складності. Зокрема: у будівництві Великої кільцевої автомобільної дороги навколо Києва, будівництві мосту через річку Десна біля Чернігова та багатьох інших. Очолює проектний інститут Автострада з понад 100 вузькопрофільних проектантів, які сформовані в 12 підрозділів відповідно до напрямків проектування обʼєктів, в складі яких 15 ГІПів з кваліфікацією СС3. Команда проектувальників має великий досвід проектування найскладніших міжнародних магістралей та розвʼязок, позакласних мостів, промислових обʼєктів, а також проектні групи, які понад 20 років спеціалізуються на проектуванні та супроводженні будівництва метрополітенів та тунелів, як в Україні, так і за її межами.