Автострада завершила бурові роботи на будівництві лівобережної розв’язки Дарницького мосту

image

Мостобудівний підрозділ Автостради продовжує спорудження лівобережної розв’язки Дарницького мосту в Києві, роботи ведуться у режимі 24/7. Наразі на об’єкті завершено влаштування буронабивних паль і розпочато підготовку до монтажу прогонових будов з’їздів.

Всього було пробурено і забетоновано 55 паль діаметром 1,5 м, на які пішло близько 2,5 тис. куб. м монолітного бетону. Для виконання цих робіт була залучена потужна техніка – бурові установки Bauer BG 45 і BG 36. До речі, Bauer BG 45 – абсолютно нова, 2021 року випуску, і це єдина установка в такій модифікації в Україні.

Також проведено низку інших робіт.

Так, на споруді №8Л (з’їзд в напрямку проспекту Бажана) влаштовано 12 ростверків та змонтовано 23 блоки підпірної стінки. Кожен такий блок важить по 14-15 тонн. Наразі тривають роботи з омонолічування блоків, а найближчими днями їх буде змонтовано ще 80. У ході влаштування споруди було використано близько 1,2 тис. куб. м монолітного бетону.

На споруді №5Л (також є частиною з’їзду в напрямку проспекту Бажана) забетоновано стоян та виконано половину робіт з влаштування підпірної стінки.

На споруді №6Л, яка веде в напрямку мосту Патона, розпочато розробку котловану опори 4 та ведеться підготовка до влаштування ростверка.

На спорудах №3Л і №4Л триває бетонування та армування елементів опор – ростверків, тіл опор, ригелів.

Також зараз на об’єкті проводиться експертиза металевих конструкцій прогонових будов, зокрема лакофарбового покриття на балках та працездатності болтових з’єднань.

На об’єкті працюють 110 фахівців мостобудівного підрозділу Автостради, залучено понад 50 одиниць спеціалізованої техніки.

Лівобережна розв’язка Дарницького мосту покращить автомобільне сполучення між берегами Дніпра та дозволить розвантажити столичний трафік. До початку робіт вона залишалася недобудованою близько 10 років.