На Дарницькому мосту Автострада забетонувала половину паль, необхідних для спорудження лівобережної розв'язки

image

На мостобудівній ділянці фахівці Автостради працюють цілодобово та в середньому влаштовують дві буронабивні палі за добу.

Мостові роботи виконуються за допомогою двох потужних бурових установок. Одну з них – Bauer BG 45 Premium Line, 2021 року випуску, компанія придбала у Німеччині. Тиждень тому її було привезено та змонтовано, вона вже працює на мосту у режимі 24/7. Аналогів Bauer BG 45 в Україні немає. Діаметр буріння установки – 1,5 метри, глибина буріння – до 48 м. Модель відрізняється тим, що дозволяє проводити буріння у складних ґрунтах, й після завершення робіт на Дарницькому мосту її буде перевезено на Ямпільський міст, який поєднає Україну з Молдовою. Бурова входить до "зеленої лінійки" Bauer – споживає менше палива та створює мінімум шуму. Для пришвидшення робіт на ділянці працює ще одна установка компанії Bauer BG 36.

Окрім буріння, триває виготовлення металевих конструкцій, бетонні та інші роботи. Зокрема, фахівці компанії роблять шпунтове огородження для влаштування ростверка тіла опори, самі ростверки, стапелі для укрупнення елементів металевих прогонових будов (плит, консолей, балок), тимчасові опори для монтажу готових будов.

Що загалом зроблено на мосту:

  • влаштовано п’ять фундаментів та сім ростверків підпірних стін на споруді №8;
  • споруджено ростверк стояна споруди №5;
  • виготовлено стоян на споруді №5;
  • забетоновано половину буронабивних паль, необхідних для спорудження розв'язки.

На об’єкті працюють 110 фахівців мостобудівного підрозділу Автостради, залучено понад 50 одиниць спеціалізованої мостобудівної техніки.

Проєктом спорудження лівобережної розв'язки Дарницького мосту передбачається будівництво двох з’їздів на Дніпровську набережну (у бік проспекту Бажана й у бік мосту Патона) та заїзду на міст (з боку проспекту Бажана). Основні роботи планують завершити до кінця 2022 року.