Дорогу між Вінницею та Кропивницьким буде відновлено з використанням металургійних відходів

image

Це вже другий проєкт компанії, де впроваджуватимемо експериментальну технологію з влаштування основи нового дорожнього одягу. А саме, використання матеріалів відходів сухого магнітного збагачення залізистих кварцитів. Група компаній Автострада розуміє проблематику країни у питаннях накопичення та утилізації відходів металургійної сфери та їх наслідків для екології. У той же час - це доступний ресурс, який майже не використовується. Вирішення цієї проблеми є серйозним викликом для держави в цілому. Тому, минулоріч, Автострада вирішила не стояти осторонь і використала свої можливості, застосувавши дану сировину в ремонті територіальної дороги на Черкащині. Нині ділянки Т-24-09 у прекрасному стані, об'єкт успішно зданий в експлуатацію. Результати досліджень показали доцільність застосування експериментальної технології в будівництві доріг. Відповідне підтвердження отримали і від ДП "ДерждорНДІ" та узгодили з Укравтодором.

Тож, розпочали ремонтні роботи на дорозі Т-02-07 Джулинка-Гайворон-Благовіщенське /М-05/, яка є ключовим сполученням Вінниччини і Кіровоградщини та веде до міжнародного транспортного коридору Київ — Одеса.

Компанія відремонтує близько 40 км цієї дороги із застосуванням матеріалів відходів збагачення залізної руди замість традиційних щебенево-піщаних сумішей, зокрема для доведення до нормативних параметрів дорожнього покриття (поширення), підсилення окремими ділянками основи дорожнього одягу. Перед початком робіт, служба технічного контролю Автостради провела обстеження ділянок виконання робіт, відібрала вихідні матеріали. Вивчивши існуючі геометричні параметри дороги провели випробування на міцність конструкцію дорожнього одягу. Разом з Центральною лабораторією зробили детальний аналіз та підбір складу необхідних сумішей.

Відпрацьовану сировину залучаємо з гірничо-збагачувального комбінату Кривого Рогу. Для оперативності ведення робіт акумулюємо її на виробничій базі поряд з ділянкою, станом на сьогодні маємо вже більше 15 тисяч тон.

Завдяки використанню даного матеріалу компанія не тільки сприяє вирішенню екологічних проблем, а й знижує вартість матеріальних ресурсів будівництва. При цьому, не втрачаючи в якості нових доріг. До робіт залучено 150 працівників та 50 одиниць новітньої техніки. Плануємо завершити роботи з дорожнім полотном до кінця року.