Автострада продовжує роботи зі спорудження опор та підпірних стін з'їздів лівобережної розв’язки Дарницького мосту

image

Фахівці мостобудівного підрозділу Автостради у режимі 24/7 продовжують будівництво лівобережної розв’язки Дарницького мосту в Києві. Проєкт передбачає спорудження двох з’їздів на Дніпровську набережну (у бік проспекту Бажана й у бік мосту Патона) та заїзду на міст (з боку проспекту Бажана).

Наразі працюємо одночасно на всіх основних спорудах з’їздів, зокрема влаштовуємо опори та підпірні стінки. Ведуться бетонні роботи, виготовлення металевих конструкцій, влаштовуються буронабивні палі.

Так, зокрема, на споруді №8Л, яка веде в напрямку проспекту Бажана і довжина якої становитиме 140 метрів, вже змонтовано 18 блоків підпірної стіни, кожен вагою 14-15 тонн, проводиться їх омонолічування. Для виконання цих робіт задіяно автомобільний кран вантажопідйомністю 100 т. Бетонуємо 9-й ростверк підпірної стіни, влаштовуємо шпунтове огородження вздовж набережної.

На споруді №9Л тривають роботи з влаштування буронабивних паль, бетонування ростверків та монтажу і омонолічування блоків шафових стін.

На спорудах №3Л і №4Л влаштовуємо ростверки, тіла опор, ригелі, а також буронабивні палі діаметром 1.5 м.

Для влаштування буронабивних паль на об’єкті задіяно дві сучасні потужні бурові установки – Bauer BG 45 та Bauer BG 36.

На Дарницькому мосту працюють 110 фахівців мостобудівного підрозділу Автостради, залучено понад 50 одиниць спеціалізованої техніки.